Nieuwe partij van Riens Meijer een aanwinst voor Hilversum

Resultaten

In totaal hebben 150 bezoekers hun stem uitgebracht.

Eens
38 %
Oneens
62 %

Reacties

visser:
Woensdag 10 juni 2009 17:10 uur
Ga nu nog geen eens of oneens stemmen. Deze partij zal eerst moeten laten zien of ze het aankunnen. Of ze inderdaad aan burgerinspraak gaan doen etc. Nu nog veel beloften, maar dat doen alle partijen. Eerst zien dan geloven. Maar ik wens de heren heel veel succes.
fransz:
Woensdag 10 juni 2009 17:27 uur
Inderdaad een beetje domme stelling.
Je kunt nu nog niet zeggen of dit een aanwinst voor Hilversum is. De tijd zal het leren! En kom dan nog eens met deze stelling!
Gerrit van der Groest:
Woensdag 10 juni 2009 19:07 uur
Wedden dat de gevestigde partijen met name de VVD hun trouwe aanhang hebben gemaild om op ONEENS te stemmen.
Gerrit van der Groest:
Woensdag 10 juni 2009 19:10 uur
Jofelnootje, Kerkelander, Radiostad en andere, WAAR blijven jullie ??????????????
Jofelnootje:
Woensdag 10 juni 2009 20:00 uur
Ik was even naar de Dierenarts met onze Hond. En nu begint Goede Tijden Slechte Tijden, dus niet storen s.v.p. tot 20.30 uur. Ik heb ook nog een sociaal leven buitenom de Gooi en Eembode.. helaas voor u..
visser:
Woensdag 10 juni 2009 20:31 uur
Gerrit van der Groest, doe niet zo kinderachtig.
Jofelnootje:
Woensdag 10 juni 2009 20:33 uur
Het was allemaal erg druk druk druk Gerrit, ik zal zo mijn ongezouten mening geven.
Jofelnootje:
Woensdag 10 juni 2009 20:40 uur
@Jofelnootje 20:33, kom je een beetje chronisch aandacht tekort thuis omdat je mijn naam loop te misbruiken ???

Jofelnootje *de échte*
Gerrit van der Groest:
Woensdag 10 juni 2009 20:41 uur
Dat zal allemaal best, vanavond mag ik ook niet bellen want dan is het VOETBALLEN!
Maar om RIENS MEIJER zo te afserveren, vind ik Hilversummers onwaardig.
Gerrit van der Groest:
Woensdag 10 juni 2009 20:44 uur
Heeeeeee Jofelnootje, ik begrijp je reactie (en ik ben tamelijk intellectueel) van 20.40 uur.
Gaarne uitleg !!!
Gerrit van der Groest:
Woensdag 10 juni 2009 20:46 uur
CORRECTIE: Ik begrijp je reactie NIET.
Jofelnootje:
Woensdag 10 juni 2009 20:48 uur
Dit bericht is niet door mij gepost :

Jofelnootje:Woensdag 10 juni 2009 20:33 uur
Het was allemaal erg druk druk druk Gerrit, ik zal zo mijn ongezouten mening geven.
Gerrit van der Groest:
Woensdag 10 juni 2009 20:48 uur
Mijn verkeerde tekst ontslaat u/je niet van een reactie !!

t.a.v. JOFELNOOTJE
Kopzorg:
Woensdag 10 juni 2009 21:15 uur
Leuk dat Riens weer terugkomt,hij begint een beetje op "Heintje Davids" te lijken.
Nu maar hopen dat het de grootste partij van Hilversum wordt,anders heeft die weer niets te vertellen.Maar zoals altijd;3x is scheepsrecht,Riens doe je best.............
Gerrit van der Groest:
Woensdag 10 juni 2009 21:27 uur
Om Riens Meijer te vergelijken met Heintje Davids is een historische vergissing.
Maar weet Kopzorg veel, die leest alleen de Gooi en Eembode en De Gooi en Vechtstreek (GRATIS) dus hem is niets te verwijten.
Gerrit van der Groest:
Woensdag 10 juni 2009 21:30 uur
ALHOEWEL: een gezond verstand !!!!
Kopzorg:
Woensdag 10 juni 2009 21:51 uur
Beste Gerrit,

Gelukkig weet ik dat Heintje Davids een bekende vrouw was,dus u weet ook wie het was.Het gaat hier dus om het Heintje Davids-effect.
Ik lees meer dan u denkt....
Riens Meijer:
Donderdag 11 juni 2009 08:23 uur
Even voor de juiste beeldvorming. Het is niet de partij van Riens Meijer. het is een partij van en voor de Hilversummers die door het initiatief van circa 30 betrokken Hilversummers is opgezet. Vervolgens is aan mij gevraagd of ik daarvan voorzitter wil worden. Ik heb daar na enige bedenktijd ja tegen gezegd omdat de opzet een optelsom is van drie belangrijke zaken. Ik zal dat vrijdag om 17.00 uur in Gooiland duidelijk maken.

Overigens vind ik het helemaal niet erg in de beginfase van een wedstrijd eerst op achterstand te staan. Pas in maart 2010 zal blijken wie de winnaars zijn. De andere politieke partijen of de Hilversummers zelf ( via deze aanpak van en voor Hilversummers).
Riens meijer
Jofelnootje:
Donderdag 11 juni 2009 18:36 uur
30 ? Wie nog meer dan Wouter en Meijndert ??? Is er een website met namen of een andere url ? Wil weleens inlezen !
GMJBPeet:
Vrijdag 12 juni 2009 23:51 uur
Intussen moeten de naam en het logo bekendgemaakt zijn. Maar ik weet ze nog niet.
Meijndert ken ik uit mijn bestuurstijd in de VBAH (Anna's Hoeve). Hij was voorzitter en ik secretaris, intern waren we het vaak oneens maar naar buiten toe merkte niemand dat. Meijndert, sorry jongen, je bent echt hartstikke gek dat je hier aan bent begonnen. Met nog meer versnippering in de lokale politiek is niemand gediend. Riens Meijer is ook gek, die geeft zijn eigen partij door zijn voorzitterschap een trap na.
Meijndert, sluit je aan bij een partij van je keuze (je was altijd tegen protestpartij LH en nu begin je er zelf een), en stop je energie daar in.
Jofelnootje:
Zaterdag 13 juni 2009 00:13 uur
GMJBPeet: je verklaard iedereen voor gek, maar wat is zelf jou prestatie geweest in de zaak Anna's Hoeve. Die malle vereniging bestaat al een jaar of 30 en heeft geen 1 keer zorg gedragen voor een stukje verbetering. Het is een triest uitlaatcentrum voor honden en verder een troosteloos oerwoud van formaat. Meijndert Ruftenberg is alleen maar uit op status, maar is voor een dubbeltje geboren en zal mede door zijn werkeloos zijn, nooit een kwartje worden.
Bart van der Brink:
Zaterdag 13 juni 2009 09:47 uur
Is Meindert werkeloos? Volgens mij niet Jofelnootje. We moeten deze partij voordeel van de twijfel gunnen. De Partij "Wouters" in de wandelgangen hier in Hilversum nu al genoemd. Vanwege het populistische karakter volgens sommigen. Niettemin gun ze een kans.
Bart van der Brink:
Zaterdag 13 juni 2009 09:50 uur
Trouwens hoe vind onze Frans van Osch dit? "The revenge of Riens Meijer" Gaat Meijer de VVD leegvreten? "Nieuwe kansen in de crisis??"
Vooralsnog is het stil rondom de persoon Van Osch. Of zit hij misschien al in het pluche tussen Haselager en Van Otterloo en kan hij niet meer zo vrij reageren als vroeger? Vragen vragen vragen!
Gerrit van der Groest:
Zaterdag 13 juni 2009 11:13 uur
Ik denk dat de heer Van Osch - handig als hij is- overleg pleegt met zijn fractiegenoten en actieve leden, voor hij naar buiten treedt. Maar eigenlijk is dit de taak van Beernoud Mooijen, die nu zijn leiderstalent moet tonen. Heren journalisten, voel deze mijnheer eens fors aan de tand.
Jofelnootje:
Zaterdag 13 juni 2009 11:39 uur
@Bart die boodschap kreeg ik mee van iemand die werkt bij de afdeling DSO aan de Oude Engweg. Mocht dit onjuist zijn dat hij niet werkeloos is, dan excuus. Mocht het wél zou zijn, dan vind ik het een nobel gebaar om je toch verdienstelijk te maken voor de inwoners van Hilversum. Dáár geen kwaad woord over natuurlijk.
Kopzorg:
Zaterdag 13 juni 2009 13:49 uur
@Jofelnootje

Het is voor u te hopen dat u voorlopig niet met dhr Ruitenberg te maken krijgt (wat zijn werkzaamheden dan betreft)Ik zal uw reactie's dan zowaar gaan missen op de poll's
Jofelnootje:
Zaterdag 13 juni 2009 14:22 uur
@Kopzorg hij mag dan misschien Directeur zijn van de Hollands Dagblad Combinatie, maar dat neemt onverlet niet weg dat ik de vrijheid geniet om de waarheid door te ventileren. Desnoods richt ik een eigen digitale krant op in de vorm van een Jofelbode. Objectief zal ik dan een dagelijkse bloemlezing gaan houden over de item's zonder censuur. Democratie is samenspel. Ben je daar niet tegen opgewassen dan heb je een chronisch zelftekort en dat is niet primair mijn probleem.
Bart van der Brink:
Zaterdag 13 juni 2009 14:34 uur
uitvaartcentrum toch? Het knooppunt om Hilversum beter te leren kennen. Een startpunt voor een nieuwe partij!
Jofelnootje:
Zaterdag 13 juni 2009 14:40 uur
Mag ik hieruit gepast concluderen dat Meijdert in staat is om mij een kwartiertje lucht te laten happen op de bodem van het Wasmeer ??? Zó ga je niet met mensen om is mijn bescheiden mening.
Gerrit van der Groest:
Zaterdag 13 juni 2009 17:08 uur
Een ludiek idee, de JOFELBODE -een niet partijgebonden - nieuwssite over Hilversum.
IK DOE MEE als Columnist onder de titel "Berichten van de Groest"
Jofelnootje:
Zaterdag 13 juni 2009 19:26 uur
Inderdaad werkt Ruitenberg in de Uitvaarbranche en heb net een "belerende" opmerking van hem gespot op internet. Quoot:

”Scholieren reageren verbaasd als je
ze vertelt dat het zo een paar maanden duurt eer een achteloos
weggeworpen sigarettenpeukje in de natuur is afgebroken."

Vind je het gek dat scholieren hier vreemd op reageren. Wel doel beoog je hiermee. Als ik nu een peukje uittrap dan is het probleem over 2 maanden opgelost !!!

Deze vorm van zelfnatuur wordt gezien kennelijk als een milieuprobleem. Nou ik zie dit meer een probleem die tussen de oren zit en volstrekt geen onderwerp van betekenis is.

Moet ú nog stemmen in 2010 hierop ???

Te gek voor woorden...!
Bart van der Brink:
Zaterdag 13 juni 2009 20:42 uur
De gehele site lijkt besteed te zijn aan RIENS MEIJER en zijn partij.

Dus nu zitten we met een Gooi en Eemlander (Ofwel:PvdA, zie berichtgeving altijd door E Paepe) en een Gooi en eembode (lees: Riens Meijer). Wat zal Hilversum TV gaan doen? SP en Groenlinks en D66 coveren?? Mag media weer ouderwets kritisch en genuanceerd. Was de media nog maar van drop (lees: Klene)
Gerrit van der Groest:
Zaterdag 13 juni 2009 21:06 uur
Klene was de eigenaar/directeur van het dagblad De Gooi-en Eemlander voor het verkocht werd aan De Telegraaf Holding.
Verder heel goed Van der Brink, want ik heb wat betreft de mediapropaganda en de persrelaties ook zo mijn bedenkingen !!!!!!
We leven in het pre-Wilderstijdperk.
Veel geblaat en weinig wol
Gerrit van der Groest:
Zaterdag 13 juni 2009 21:13 uur
Héé Bart, jij bent ook een insider merk ik nu ik alle bijdragen doorlees, volgens mij ben je...............

(Raden maar)
Bart van der Brink:
Zaterdag 13 juni 2009 23:39 uur
Klopt! Maar toch geen insider genoeg om dit gehele spel te kunnen doorgronden. We zijn elkaar vrijdag tegengekomen bij die borreltafel op de avond toen Meindert net uitgesproken was. We haalden toen nog onze schouders op en dachten "hebben we dit niet vaker gehoord?"
Jij bent toen nog een schaaltje droge pinda's gaan halen, klagend daarbij, omdat het schaaltje met oosterse hapjes te lang bleef hangen bij die, door jou genoemde stropdassen, rechts in de hoek.
Ik ben eerder weggegaan, omdat het te lang duurde voordat je terugkwam. Ben je nog lang gebleven?
Gerrit van der Groest:
Zondag 14 juni 2009 00:24 uur
Ja, ik heb nog een leuke borrel gedronken met de VIP's.
En inderdaad: "waar hebben wij dit eerder gehoord".
Niets nieuws onder de zon.
Dan toch maar stemmen op jouw geliefde partij ( Noord-Holland), die geld parkeerde in Ijsland.
En nu wachtgeld incasseren en rijden in de lease-auto van de provincie ?
Kopzorg:
Zondag 14 juni 2009 00:56 uur
Gerrit en Bart,

Ooit wel eens gehoord van een telefoon of de mogelijkheid dat je elkaar ook kan e-mailen?
En wat de Jofelbode betreft;Ik wil daar graag mijn kopzorgen aan delen.
Gerrit van der Groest:
Zondag 14 juni 2009 09:48 uur
KOPZORG: dit is een vorm van internetnotulering, waar wij (Bart en ik) later op terugkomen, om het waarheidsgehalte te duiden.
Of noem het profetie !
Riens Meijer:
Zondag 14 juni 2009 09:59 uur
kom, kom heren. U gedraagt en uit zich als een stel knorrende heren die het leven niet meer beschouwen als een uitdaging. Als andere mensen het leven nog wel als een uitdaging zien en
zich vol overtuiging, passie en met een gedegen voorbereiding voor de Hilversumse samenleving willen inzetten. Dan kunt u hen toch tenminste het voordeel van de twijfel geven en uw hoop uitspreken dat het een succes voor de Hilversummers wordt.
Natuurlijk heeft u het recht en zelfs de plicht nieuwe ontwikkelingen kritisch te volgen maar het komt zo zielig over als u op de voorhand alleen maar volstrekt ongenuanceerde kritiek heeft.
Zo iets zegt namelijk meer over u zelf dan over anderen.
Kop op en zet u ook in voor een beter Hilversum. Dat kunt u best en voelt veel beter aan dan maar in u zelf te zitten knorren.
Riens Meijer
visser:
Zondag 14 juni 2009 10:12 uur
@Riens Meijer, slechte zaak dat u zich direct zo aangevallen voelt door deze heren. U of HvH (Hart voor Hilversum) wordt een klein beetje kritisch bekeken en dan direct zo reageren. Sorry dat begint, in ieder geval voor mij, al fout.
Ben zelf een tijdje geleden ook wat kritisch geweest en kreeg direct een standje van dhr. de Wildt. Ik weet nog steeds niet of ik blij ben met deze nieuwe partij, maar wens u veel succes en zal alle berichtgeving omtrent jullie plannen nauw volgen.
Riens Meijer:
Zondag 14 juni 2009 10:32 uur
Geachte Visser, Niets is beter om zeer kritisch bekeken en gevolgd te worden. Daar word je alleen maar beter van.Dus ik stel dat zeer opprijs en mijn uitspraken zij daar ook wel eens voor opgericht!
Ik bedoel te zeggen ( maar ben daar blijkbaar nog niet in geslaagd) dat we MET ELKAAR weer het positieve moeten zien te mobiliseren. Immers door een positieve instelling kan je krachten bundelen. En krachten bundelen is in Hilversum heel hard nodig om ervoor te zorgen dat Hilversum weer goed bestuurd gaat worden.
Als u me een beetje kent en gevolgd heeft, dan weet u dat dit het enige doel is wat ik nastreef.
Ik probeer door zelf positivisme uit te stralen ook mijn omgeving positief te maken. En als ik dan een aantal personen alleen maar inzich zelf zie knorren probeer ik hen uit hun cocon te krijgen. Lukt dat niet dan is dat jammer. Maar dat zal me nimmer tegen kunnen houden in het doel dat ik voor ogen heb: Zorgen dat Hilversum en haar inwoners een goede en veilige toekomst krijgen/behouden.Dat beschouw ik als een missie die we als Hilversummers samen via Hart voor Hilversum gaan verwezenlijken.
Niets meer en niets minder.
Riens Meijer
Riens Meijer:
Zondag 14 juni 2009 10:36 uur
Geachte Visser, Niets is beter om zeer kritisch bekeken en gevolgd te worden. Daar word je alleen maar beter van.Dus ik stel dat zeer opprijs en mijn uitspraken zijn daar ook wel een op afgestemd ( het verkrijgen van commentaar/kritiek)!

Ik bedoel te zeggen ( maar ben daar blijkbaar nog niet in geslaagd) dat we MET ELKAAR weer het positieve moeten zien te mobiliseren. Immers door een positieve instelling kan je krachten bundelen. En krachten bundelen is in Hilversum heel hard nodig om ervoor te zorgen dat Hilversum weer goed bestuurd gaat worden.
Als u me een beetje kent en gevolgd heeft, dan weet u dat dit het enige doel is wat ik nastreef.
Ik probeer door zelf positivisme uit te stralen ook mijn omgeving positief te maken. En als ik dan een aantal personen alleen maar inzich zelf zie knorren probeer ik hen uit hun cocon te krijgen. Lukt dat niet dan is dat jammer. Maar dat zal me nimmer tegen kunnen houden in het doel dat ik voor ogen heb: Zorgen dat Hilversum en haar inwoners een goede en veilige toekomst krijgen/behouden.Dat beschouw ik als een missie die we als Hilversummers samen via Hart voor Hilversum gaan verwezenlijken.
Niets meer en niets minder.
Riens Meijer
Buik:
Maandag 15 juni 2009 12:13 uur
Het is waar dat 'Hart voor Hilversum' nog niets heeft kunnen laten zien, en de meerwaarde van deze partij nog moeilijk te bewijzen valt. Ik kan ook wel begrip opbrengen voor het pessimisme dat de voedingsbodem vormt voor veel reacties. Dat alles nu opeens wel ten positieve zal veranderen lijkt op dit moment een ongefundeerde aanname.
Toch vind ik 'Hart voor Hilversum' nu al een aanwinst voor Hilversum. Door deze nieuwe partij worden de zaken weer op scherp gezet. Als de bestaande partijen niet voldoen aan onze eisen, dan is er geen andere optie dan een eigen partij op te richten.
In de belevingswereld is 'Hart voor Hilversum' wel nog echt 'de nieuwe partij van Riens Meijer', ondanks zijn eigen ontkennende reacties. Het spoorboekje van de partij ligt in het verlengde van zijn eigen schrijven 'Kansen na de crisis', een overigens uitstekend en goed leesbaar boekje.
fransz:
Dinsdag 16 juni 2009 23:18 uur
Het geleuter op deze topic, van verschillende heren en dames,is nu juist datgene wat de mensen in de politiek spuugzat zijn.! Wat kan mij dat nou schelen of jantje een groen stropdas heeft en kees een rode., en of ze een borrel gedronken met voor mijnpart burg. bakker. Het gaat er om dat bv. het ziekenhuis behouden blijft. En door wie? Het zou mij een zorg zijn. En als dat de nieuwe partij lukt, prima! En dan zou het mij een rotzorg zijn of dhr, Meijer van de vvd is geweest of niet. Dat dualisme , daar gaat Nederland kapot aan!
Riens Meijer:
Zondag 12 juli 2009 21:19 uur
Van vele kanten ben is Hart voor Hilversum de afgelopen weken gecomplimenteerd met haar professionele start. Daarbij werd aangegeven dat het al een enorm succes is dat in de start circa 38 % Hart voor Hilversum al als een aanwinst voor Hilversum zien.
De eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik me dat niet heb gerealiseerd maar dat dit natuurlijk waar . Maar dit is met name een compliment voor de Hilversummers zelf. Immers hartvoorhilversum is VAN en VOOR de Hilversummers zelf. Dit kan u allemaal lezen in de statuten ( zie http://www.hartvoorhilversum.nl)
Riens meijer
Riens Meijer:
Maandag 13 juli 2009 09:03 uur
Riens Meijer:Zondag 12 juli 2009 21:19 uur
Van vele kanten is Hart voor Hilversum de afgelopen weken gecomplimenteerd met haar professionele start. Daarbij werd aangegeven dat het al een enorm succes is dat in de start circa 38 % Hart voor Hilversum al als een aanwinst voor Hilversum ziet.
De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik me dat niet heb gerealiseerd maar dat dit natuurlijk waar is. Maar dit is met name een compliment aan de Hilversummers zelf. Immers hartvoorhilversum is VAN en VOOR de Hilversummers zelf. Dit kan u allemaal lezen in de statuten ( zie http://www.hartvoorhilversum.nl)
Riens meijer
De Hilversummer:
Maandag 13 juli 2009 11:15 uur
Riens Meijer:Maandag 13 juli 2009 09:03 uur
Riens Meijer:Zondag 12 juli 2009 21:19 uur
Van vele kanten is Hart voor Hilversum de afgelopen weken gecomplimenteerd met haar professionele start. Daarbij werd aangegeven dat het al een enorm succes is dat in de start circa 38 % Hart voor Hilversum al als een aanwinst voor Hilversum ziet.
De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik me dat niet heb gerealiseerd maar dat dit natuurlijk waar is. Maar dit is met name een compliment aan de Hilversummers zelf. Immers hartvoorhilversum is VAN en VOOR de Hilversummers zelf. Dit kan u allemaal lezen in de statuten ( zie http://www.hartvoorhilversum.nl)
Riens meijer
kerkelander:
Dinsdag 14 juli 2009 20:47 uur
Gerrit van der Groest:Woensdag 10 juni 2009 19:10 uur.Jofelnootje, Kerkelander, Radiostad en andere, WAAR blijven jullie ??????????????

Ik zag deze reactie zonet pas erg laat maar oké ik wil graag wachten met commentaar geven, ik kijk regelmatig op de site van hartvoorhilversum en draag ze een warm hart toe maar om nu al te gillen "wat goed OF wat slecht"
dat vind ik iets te vroeg, maar blijf het wel op de voet volgen.
Mvg
Mohammed:
Maandag 27 juli 2009 00:38 uur
Jij schaap neuk ?
kerkelander:
Maandag 27 juli 2009 13:23 uur
ik nie begrijp
Pluche:
Maandag 27 juli 2009 13:45 uur
hoeft niet Kerkelander. Is jofelnootje die denkt dat hij leuk is. Had ook perverse fotos geplaatst. Er is gelukkig ingegrepen door redactie.
Schone bezem:
Maandag 27 juli 2009 14:04 uur
Kan de redactie even ingrijpen betreffende Mohammed?
Pluche:
Maandag 27 juli 2009 14:13 uur
mee eens, Maar Mohammed is Jofelnootje, alias Jovelnootje
Schone bezem:
Maandag 27 juli 2009 14:29 uur
Prima, laat de redactie al die aliassen van Jofelnootje voor goed van de site verwijderen.
kerkelander:
Maandag 27 juli 2009 15:17 uur
of heel simpel een IP-ban

Reageer nu

Om een reactie te plaatsen moet je eerst inloggen.

Eerdere stellingen

 

Schrijf mee


VERGETEN?
 

Meeschrijven? Maak een account aan!

Lokale advertenties

Agenda

14 maa.
Verhaal Halen op Zondagmiddag
15 maa.
Verdiepingsdag Life Planning - De route naar een ontspannen leven in combinatie met je financien
16 maa.
Lezing 'Kerkelijke Rituelen (1)
Naar de agenda | Voeg een agendapunt toe

Auto zoeken

Bedrijven

Lokaal bedrijven zoeken
ilocal

Lokale advertenties